Nonnii, pitihän se arvata että kun hehkuttaa ennen kisoja niin ei se sit onnistu Hymy

Koira meni kuitenkin hyvin, vauhti oli kohdillaan (ja kamalaa räksytystä ja rähinää tuli suusta...), kontaktit ok. ja pujottelu väärältä puolelta! Hyppyhässäkät olivat myös hyvät ja sujuvat, Kapseli kääntyy tosi pienessä tilassa.

Ne virheet tulivat sitten ohjauksesta; molemmilla radoilla oli 1 kohta joissa olin väärin sijoittautunut (en siihen mihin olin kuvitellut meneväni) joten sössin koiran esteen ohi. Toisella radalla Kapseli kävi moikkaamassa samalla (kiellon ottaessaan) tuomaria ja sit vielä tiputti riman kun vedätin loppuesteitä.  Lisäksi ekalle radalle lähtö oli tosi hätäinen; olin Kapselia käyttämässä ulkona ja kun palasimme sisälle halliin, meitä kuulutettiin jo valmistautumisalueelle. En ehtinyt edes vaihtaa kenkiä /riisua toppakamppeita joten ihan hyvin siihen nähden kipittelin (?) radalla.

Ainoa koiran moka oli ekan radan putken ohitus, se ei "imassutkaan" sisään ja minä pyyhälsin jo vauhdilla eteenpäin enkä edes kattonu menikö se sinne. Piti laittaa sit uudestaan. Oli vähän oudossa kulmassa, koira ei nähny putken suuta (?).

Mutta summa summarum, oon tyytyväinen, nää oli ekat kisat pitkään aikaan ja hauskaahan siellä radalla taas oli vaikka virheitäkin tuli. Myyrä on sit huomenna, tsemppiä!